Blog

o tematyce marketingu internetowym
Czy warto inwestować w sklep internetowy?

Czy warto inwestować w sklep internetowy?

Często ludzie zastanawiają się nad tym czy przenieść swój dotychczasowy biznes do wirtualnego świata i otworzyć sklep internetowy. Oczywiście jest to jak najbardziej zasadne, ponieważ sprzedaż produktów w Internecie jest łatwiejsza i wygodniejsza. Najpierw jednak...

czytaj dalej
Jak tworzyć dobre opisy produktów w sklepie internetowym?

Jak tworzyć dobre opisy produktów w sklepie internetowym?

Jednym z najważniejszych czynników, który ma przekonać klienta do zakupu produktu jest jego opis, dlatego trzeba się tym zająć profesjonalnie. Niektóre sklepy internetowe bazują wyłącznie na tych opisach, które dostarczają im producenci. Warto jednak zdecydować się na...

czytaj dalej
Google Ads czy Facebook Ads – co lepsze?

Google Ads czy Facebook Ads – co lepsze?

Google Ads oraz Facebook Ads to dwa najpotężniejsze narzędzia reklamowe, z których można skorzystać, aby udanie wypromować się w sieci internetowej. Warto jednak zastanowić się nad tym, z którego konkretnie narzędzia skorzystać w pierwszej kolejności, aby zwiększyć...

czytaj dalej
Korzyści z wizytówki w Google Moja Firma

Korzyści z wizytówki w Google Moja Firma

Google Moja Firma to coraz bardziej popularne narzędzie, które jest proste w obsłudze, a pozwala na zwiększenie renomy własnej firmy. Dbając o wizerunek własnego przedsiębiorstwa, warto pomyśleć o założeniu własnej wizytówki przy pomocy tego narzędzia. W ten sposób...

czytaj dalej