Google Moja Firma to coraz bardziej popularne narzędzie, które jest proste w obsłudze, a pozwala na zwiększenie renomy własnej firmy. Dbając o wizerunek własnego przedsiębiorstwa, warto pomyśleć o założeniu własnej wizytówki przy pomocy tego narzędzia. W ten sposób przedstawi się potencjalnym klientom konkretną ofertę swojej działalności gospodarczej i zaprosi się ich do współpracy. Zainteresowani nie będą mieć też problemów z nawiązaniem interakcji z kolejnymi odbiorcami, dzięki czemu firma będzie zyskiwać na popularności i zdobywać jeszcze większą grupę klientów.

Dotarcie z ofertą do obecnych i nowych klientów

Stworzenie wizytówki w Google Moja Firma doprowadzi do tego, iż właściciele przedsiębiorstw będą mogli dotrzeć ze swoją ofertą zarówno do obecnych, jak i zupełnie nowych klientów. Narzędzie jest całkowicie bezpłatne, a więc każda osoba, która myśli o rozwoju własnej działalności powinna je solidnie przetestować. Z pewnością większości osób wyjdzie to na dobre. Informacje o danej firmie będą wyświetlały się klientom w atrakcyjnej formie, w wyszukiwarce Google oraz na Mapach Google. Informacje te wyświetlają się w momencie, gdy odbiorcy będą poszukiwać wiadomości o konkretnych usługach lub produktach. Tym samym bezproblemowo zwiększą swoją wiedzę i nabiorą większego zaufania do danego przedsiębiorstwa.

W Polsce jest ponad 28 milionów internautów, którzy korzystają codziennie z wyszukiwarki Google, dlatego zareklamowanie własnej działalności w ten sposób jest istnym strzałem w dziesiątkę. Firma z pewnością zdoła znacząco się rozwinąć i dotrzeć ze swoją ofertą do zadowalającej grupy odbiorców, zależnie od potrzeb konkretnych właścicieli. Osoby korzystające z wizytówki w Google Moja Firma mogą udostępniać klientom takie informacje jak:

  • lokalizacja firmy,
  • obecna oferta,
  • godziny otwarcia przedsiębiorstwa,
  • numery kontaktowe.

wizytówka google moja firma

Jest tego dużo więcej, jednak te podane powyżej są zdecydowanie najistotniejsze i najbardziej popularne. Wizytówka może być na bieżąco aktualizowana, a więc zainteresowani mają pewność, że dane, które się w niej znajdą nie wprowadzą nikogo w błąd. Internauci nie będą musieli udawać się bezpośrednio na stronę internetową firmy, wszystkie informacje zdobędą z wizytówki. Narzędzie pozwoli na dotarcie do odbiorców, którzy chętnie korzystają z rozbudowanych i nowoczesnych urządzeń mobilnych.

Większe zaufanie do prowadzonego przedsiębiorstwa

Osoby, które nie posiadają takich wizytówek w dzisiejszym świecie są na straconej pozycji, ponieważ każdy internauta lubi tego typu nowinki oraz możliwość zdobycia takich informacji, na jakich mu w danym momencie zależy. Ważne jest również to, aby umożliwić ich zdobycie w możliwie jak najszybszym tempie, a wizytówka w Google Moja Firma jest ku temu najlepszą propozycją. Posiadając taką wizytówkę zwiększy się zaufanie do prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa, które zyska na renomie oraz na wartości.

Wszystkie firmy, które posiadają zweryfikowaną wizytówkę cieszą się dużo większym szacunkiem ze strony klientów, ponieważ ludzie lubią mieć dostęp do rzetelnych i sprawdzonych informacji, dlatego warto im to umożliwić, skoro to nic nie kosztuje. Zaangażowanie w proces stworzenia wizytówki nie będzie zbyt czasochłonne, za to niezwykle opłacalne. Oczywiście trzeba zadbać o to, aby wiadomości, które znajdą się w wizytówce były w stu procentach prawdziwe. Wielu klientów przed zdecydowaniem się na rozpoczęcie współpracy z firmą lub skorzystaniem z usług, decyduje się na przeanalizowanie opinii na temat danej firmy. Jeśli firma będzie miała swoją wizytówkę w Google Moja Firma łatwo można zdobyć pozytywne opinie od zadowolonych klientów, ale też podziękować im za to, aby zbudować z nimi pozytywną więź. Warto mieć przy sobie zaufanych i lojalnych partnerów, którzy podobnie jak pracownicy firmy pracują na jej sukces. Przy negatywnych komentarzach powinno się pamiętać o zachowaniu dobrego smaku, wysokiej kultury osobistej oraz profesjonalizmu. Warto na nie odpowiadać, jednak z rozwagą oraz klasą, a ludzie na pewno bardzo to docenią.

Skuteczne pozycjonowanie lokalne dla własnej firmy

Aktualna wizytówka w narzędziu Google Moja Firma doprowadza do tego, iż inwestuje się w skuteczne pozycjonowanie lokalne dla własnej firmy. Zazwyczaj trzeba za to płacić niemałe pieniądze, a w tym przypadku przy odrobinie zaangażowania można odnieść spory sukces. Wizytówka wpływa na dużo wyższy ranking lokalny. Ponad 80 procent osób, które szukają informacji na temat poszczególnych firm z pobliskich miejscowości, korzysta z wyszukiwarki Google. Jeśli natomiast firma znajdzie się na Mapach Google, istnieje spore prawdopodobieństwo tego, że duża grupa osób będzie odwiedzała stronę internetową takiej firmy i pozostanie na niej na dłuższy czas, namawiając do tego swoich znajomych.

Możliwość analizowania różnorodnych statystyk

Narzędzie Google Moja Firma pozwala na analizowanie różnorodnych statystyk, które pozwolą ocenić czy firma rozwija się w prawidłowym kierunku, cechuje się uznaniem ze strony społeczeństwa, itd. Przedsiębiorcy dowiedzą się więc w jaki sposób klienci szukają informacji na temat ich firmy, co robią z informacjami zawartymi w wizytówce oraz czy wszystko to zdaje egzamin. Zainteresowani mogą korzystać z różnych statystyk, w tym:

  • z możliwości przeanalizowania, w jaki sposób potencjalni klienci znajdują wizytówkę danej firmy,
  • z możliwości przeanalizowania wpisywanych haseł, po których klienci wyszukali firmę,
  • z możliwości zobaczenia skąd pochodzą klienci, którzy interesują się danym przedsiębiorstwem,
  • z szansy zobaczenia, ile razy poszczególni klienci dzwonili na numer telefonu podany w wizytówce,
  • z możliwości sprawdzenia ilości zdjęć, która jest bezpośrednio powiązana z wizytówką firmy.

Jak widać tych statystyk jest bardzo dużo, a wiedza czerpana z tej kategorii jest niezwykle przydatna w planowaniu kolejnych kroków. Założenie wizytówki w Google Moja Firma jest bardzo korzystnym rozwiązaniem, zwłaszcza dla firm, które dopiero się rozwijają i chcą zdobywać jak najwięcej nowych klientów. Ma to sens zwłaszcza, że narzędzie jest intuicyjne, skuteczne w działaniu, bezpieczne oraz bezpłatne.