Kampanie Google Ads (dawnie Google Adwords)

Google Ads w wyszukiwarce

Dzięki dobrze przeprowadzonej kampanii w wyszukiwarce Google Twoje reklamy zaistnieją ponad wynikami wyszukiwania, gdy tylko użytkownik wpisze pojęcie, które będzie powiązane z wybranym przez Ciebie słowem kluczowym. Taka reklama wyświetla się w formie ramki z tekstem, a jego treść jest dopasowana do konkretnych wytycznych kampanii.
Nie musisz się ograniczać. Nie ma problemów z wyborem nawet tysięcy słów kluczowych. To do Ciebie należy decyzja o tym, kto ma być grupą docelową Twojej reklamy, ile ma trwać, jak duży mieć zasięg i jak duży jest na nią budżet. Nikt nie będzie Cię ograniczał w żadnym stopniu. W dodatku zapłacisz tylko wtedy, gdy ktoś zainteresuje się reklamą i w nią kliknie. Specjalnie dla Ciebie wybierzemy najlepsze dla Twojej firmy słowa kluczowe.
Tak przygotujemy Twoje treści, by przyciągały Twoich klientów.
Linki sponsorowane to doskonałe uzupełnienie pozycjonowania, gdy czeka się na to, by pokazały się efekty na polu wyników organicznych. Z doświadczenia wiemy, że skuteczność w wyszukiwarkach poprawia się znacząco przy prowadzeniu równocześnie Ads i kampanii SEO.

 

Google Ads w sieci reklamowej

Sieć reklamowa Google to grupa setek tysięcy witryn, które są partnerami Google. Na tych stronach możliwa jest publikacja reklam, dzięki udostępnienie powierzchni specjalnie na potrzeby linków sponsorowanych Google Ads. W tej sieci znajdziemy i witryny bardzo wyspecjalizowane, które mają bardzo wąski zakres tematyczny, jak i duże i bardzo duże portale internetowe.

Można samodzielnie wybrać strony, na których wyświetlane będą reklamy albo zdecydować się na to, by system Google zrobił to za nas. Zrobi to na podstawie słów kluczowych, które wcześniej zostały zdefiniowane lub tematyki reklam.

W reklamowej sieci Google możesz korzystać z reklam graficznych – statycznych lub dynamicznych banerów – albo reklam tekstowych.

Najlepsze reklamy to te, które opierają się na zainteresowaniach. Dlatego nie mamy problemu z kierowaniem reklam do użytkowników, którzy mają określone typy zainteresowań. System Google został tak stworzony, by analizować zachowania użytkowników Internetu przez monitorowanie stron, które odwiedza. Na tej podstawie tworzony jest profil zainteresowań użytkownika. Dlatego właśnie nie ma żadnych problemów z tym, by kampania Google Ads została skierowana do określonej grupy użytkowników, którym reklamy będą wyświetlać się w całej sieci Google.

Istnieje mniej więcej 1000 kategorii tematycznych, które powiązane są z większością tych ważnych dziedzin życia. Zaczynając od tych, które są bardzo ogólne – praca, sport, nauka, usługi dla firm – do tych wyspecjalizowanych – pożyczki, tenis, szachy, fizyka jądrowa itp. Itd. Dzięki tym możliwościom działania, możemy w interesujący i – co bardzo ważne – efektywny sposób, odnaleźć grono zainteresowanych ludzi, którzy mogą stać się przyszłymi klientami.

Reklama na YouTube

Youtube to zdecydowanie największy serwis, który zawiera filmy wideo, a także druga największa wyszukiwarka na świecie. Również tam można emitować reklamy.I to nie byle jakie reklamy, bo działania reklamowe w serwisie YouTube słyną z tego, że można skorzystać z naprawdę różnorodnych form dotarcia do danej grupy docelowej. Nie ma problemu z tym, żebyś wykorzystał słowa kluczowe, konkretny kanał, płeć użytkowników, ich lokalizację czy też ich zainteresowania. To naprawdę ogromne możliwości, które można wykorzystywać w celu efektywnej promocji.
Precyzyjne targetowanie reklam sprawia, że trafia ona tylko do osoby, która będzie zainteresowana tym, co jest reklamowane. Dzięki temu na YouTube możliwe jest zwiększenie sprzedaży przy jednocześnie niewielkich nakładach finansowych.

Reklamy na YouTube zasadniczo dzielą się na trzy różne grupy:
– reklamowanie wideo w wyszukiwarce – idealna opcja dla wszystkich reklamodawców, którzy mają swoje własne materiały firmowe. Ta forma reklamy pozwala na utworzenie linku sponsorowanego na podstawie wideo albo kanału filmowego, które znajdują się w serwisie. Reklama zostanie pokazana użytkownikom, którzy oglądają filmy w tematyce, która związana jest z określonymi wcześniej słowami kluczowymi, tematami i innymi ustalonymi kryteriami.

– reklamy in-Stream – film reklamowy, który uruchamia się przed innym filmem umieszczonym na serwisie YouTube. Dla celów reklamowych można wykorzystać reklamy telewizyjne lub stworzyć kolejne, specjalnie na potrzeby serwisu.

– reklamy graficzne – znane i popularne banery, które możemy skierować w określone miejsca, dzięki wybranym wcześniej słowom kluczowym. Banery będziemy emitować przy określonych filmach wideo lub materiałach mieszczących się w ramach określonej kategorii tematycznej. Charakterystycznym typem graficznych reklam w serwisie YouTube jest też nieruchomy baner, który nałożony zostaje na film, który właśnie ogląda dany użytkownik. Baner pojawia się na dole ekranu.

Remarketing

Zaawansowane i dodatkowe funkcje Google Ads pozwalają na bardzo precyzyjne kierowanie reklam do odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani naszymi usługami lub produktami. Nasze reklamy możemy prezentować potencjalnym klientom nawet w sytuacji, gdy odwiedzili oni naszą stronę www, a potem ją opuścili, by szukać informacji w innych miejscach. Pozwala na to remarketing. Linki sponsorowane emitowane są wtedy konkretnym, wybranym użytkownikom Internetu. Pozwala to na stworzenie i pokazywane dobrze dobranej reklamy, która zawiera atrakcyjną i interesującą zachętę. Zachęta ta może być w stanie namówić odbiorcę do tego, by znowu odwiedził naszą stronę internetową i wykonał pożądaną przez nas akcję.

Remarketing jest narzędziem o naprawdę wielu możliwościach. Dokonuje selekcji odbiorców i bierze pod uwagę tych, którzy już byli na naszej stronie internetowej, żeby wyświetlić im reklamy w chwili, gdy są na innych stronach www. To może spowodować chęć powrotu do naszej witryny i na przykład dokonanie zakupów. Bardzo wpływa to na wzrost efektywności działania e-sklepów.

Remarketing można wykorzystać do wielu rzeczy. Na przykład do tego, by przypomnieć klientom ofertę naszego sklepu albo do dopasowania komunikatu skierowanego do konkretnego użytkownika i wyświetlenie go, gdy przegląda inne witryny. Pozwala też na wzbogacenie serwisu o kolejne słowa kluczowe i pozwala na wprowadzenie odpowiednich przekazów reklamowych. Pomaga też dotrzeć do odbiorców w określonych ramach czasowych.
Istnieje również coś takiego jak remarketing dynamiczny, czyli wyświetlanie internautom spersonalizowanych reklam, które są lepiej do nich dopasowane. Na takim banerze widać zdjęcie produktu i jego cenę, a także konkretny tytuł. W ramach jednej reklamy można wyświetlać kilka różnych produktów.

Zakupy Google

Zakupy Google są usługą skierowaną do osób, które prowadzą sklepy internetowe. Dzięki niej można promować produkty w widocznym dla klientów specjalnym i oddzielnym boksie. Dzięki temu można skuteczniej dotrzeć do klientów i mieć bardziej efektywną reklamę. Pozwala to na obniżenie kosztów pozyskiwania klientów, bo rozliczenie zależy od konkretnego kliknięcia. Produkty, które sprzedajesz będą się wyświetlały po prawej stronie witryny albo powyżej organicznych wyników wyszukiwania, łącznie ze zdjęciem, ceną produktu i nazwą sklepu
Zakupy przez Internet to coraz popularniejszy sposób dokonywania zakupów. Dzięki usłudze Google można bardzo skrócić ten proces, a przez to szybko dotrzeć do produktu, którego się szuka. Kliknięcie na dany produkt sprawia, że dany klient jest odsyłany bezpośrednio do Twojego sklepu internetowego, co zwiększa ruch i pomaga utrwalić się marce sklepu w umysłach ludzi.

Reklama w poczcie Gmail

Gmail bezsprzecznie należy do grona najpopularniejszych serwisów emailowych. Również jego potencjał i możliwości, które oferuje możesz z powodzeniem wykorzystać przy realizacji kampanii reklamowych przeznaczonych bezpośrednio na skrzynki pocztowe internautów. Ta usługa to oczywiście bardzo nowoczesne Google Sponsored Promotions, zwane również w skrócie GPS. Pozwala ona na bardzo dokładne kierowanie reklamy do określonego i wysoce spersonalizowanego grona odbiorców-użytkowników Gmaila. Reklamy te mają imponująco wielki zasięg, bo są w stanie wyświetlić się i dostosować do każdego urządzenia. Bardzo często potencjalni klienci też je otwierają.
Reklama w poczcie Gmail to reklama, która wygląda jak nieprzeczytany e-mail i pojawi się na samej górze zakładki OFERTY/ Dopiero po kliknięciu zmieni się do e-maila pełnych rozmiarów. Możesz w niej zawrzeć tekst, treści wideo oraz obrazy. Kolejne kliknięcie powoduje przekierowanie na Twoją stronę www.
Tego typu reklama pozwala na dotarcie do wybranych przez siebie ludzi. Bardzo pomogą w tym niesamowcie zaawansowane kryteria, które uwzględniają płeć, grupę zawodową, wiek, lokację i zainteresowania użytkownika, a także działania konkurencji na tym polu i kontekst otrzymywanych wiadomości.
Taka reklama jest bardzo podobna do newslettera lub strony docelowej. Płacisz za pierwsze rozwinięcie takiej reklamy.
Reklama w Gmail pozwala na budowę swojego wizerunku i podniesienie świadomości marki, a także na wzmocnienie relacji z klientami. Ciekawe i dobrze skonstruowane komunikaty bez problemu dotrą do wszystkich zainteresowanych, a dzięki temu zwiększysz swoją sprzedaż. Dzięki działaniom reklamowym w Gmail poznasz też bliżej swoich klientów, a dzięki temu będziesz w stanie zaplanować jeszcze skuteczniejsze działania reklamowe.

Koszt

Ty sam decydujesz o budżecie kampanii i poziomie swoich wydatków. Całkowity koszt naszej usługi to Twój budżet na reklamę oraz koszt naszej obsługi + ewentualne usługi dodatkowe.

Płatności

Środki pieniężne przelewasz na odpowiedni rachunek Google bądź używasz karty kredytowej. Gwarantuje to, że środki znajdą się bezpośrednio na Twoim koncie.

Podsumowanie

Oferujemy profesjonalną i kompleksową obsługę konta, optymalizację, raportowanie i wdrożenie analityki oraz śledzenia konwersji. Nasz zarobek to 259 zł/mc brutto miesięcznie za budżet reklamowy do 3000 zł brutto, powyżej tej kwoty 15% budżetu.

Chcesz powierzyć nam swój projekt?

Wyślij nam wiadomość e-mail lub zadzwoń do nas pod numer  +48 534 191 551