Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie fraz

Dzięki właściwemu pozycjonowaniu strona ma szanse pojawić się na pierwszych stronach wyszukiwarki, po wprowadzeniu odpowiednich i przypisanych jej wcześniej słów kluczowych. Słowa kluczowe, żeby być uznawanymi za dobre muszą po pierwsze w sposób precyzyjny określać zakres świadczonych usług czy oferowanych towarów, a po drugie pasować do określeń, które użytkownicy Internetu najczęściej wpisują do wyszukiwarki, poszukując konkretnych usług lub towarów. Dzięki temu można trafić do zainteresowanych osób, dzięki staraniom, które te osoby podejmą.

Wylądowanie na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania wymaga nie lada doświadczenia i niebagatelnej wiedzy na temat funkcjonowania wyszukiwarki, jej algorytmów czy też wiedzy na temat oprogramowania. W dodatku trzeba nieustannie trzymać rękę na pulsie i monitorować sytuację, w tym również działania konkurencji. Nie jest to zadanie ani łatwe, ani krótkoterminowe. Na szczęście nie jest to też nic, czym jako klient musisz się przejmować. Nawet nie musisz samodzielnie wybierać słów kluczowych. Wszystko to może być zrobione za Ciebie.

Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu Twoja strona internetowa stanie się widzialna w Sieci. Statystyki są nieubłagane – naprawdę niewielki procent użytkowników Sieci zagląda już chociażby na drugą stronę wyszukiwarki. Nie warto blokować sobie szans na dotarcie do klientów.

Pozycjonowanie szerokie

 Pozycjonowanie szerokie to pozycjonowanie, które skierowane jest głównie do tych stron i serwisów, które mogą pochwalić się dużą ilością zarówno treści, jak i podstron. Ten rodzaj pozycjonowania warto wziąć pod uwagę wtedy, gdy ilość podstron oscyluje w granicach stu i więcej.

Przy dynamicznych i dużych witrynach trzeba działać adekwatnie do ich wielkości, dlatego tutaj przydaje się pozycjonowanie wielowyrazowych fraz w naprawdę dużej ilości. Pozycjonowanie fraz w sposób standardowy nie jest w stanie w pełni odpowiedzieć na wymagania dużych stron internetowych, portali czy sklepów, w których codziennie pojawia się mnóstwo nowych treści i informacji.

Pozycjonowanie szerokie, zwane też pozycjonowaniem long tail kładzie nacisk głównie na treści. Dlatego właśnie tak ważne jest stworzenie unikalnych treści i opisów, które byłyby przyjazne dla użytkownika i jednocześnie nie byłyby powieloną kopią z innych serwisów. Tylko wtedy można w pełni wykorzystać potencjał tego typu pozycjonowania i sprawić, że strona internetowa będzie atrakcyjna dla użytkowników oraz dla wyszukiwarki – lądując wysoko w wynikach wyszukiwania.

Co składa się na proces pozycjonowania stron internetowych?

Prezentujemy ranking najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce (wg gs.statcounter.com – sierpień 2018).

%

Google

%

Bing

%

Yahoo!

%

Pozostałe

Chcesz powierzyć nam swój projekt?

Wyślij nam wiadomość e-mail lub zadzwoń do nas pod numer  +48 534 191 551