Reklama w internecie

Potencja艂 drzemi膮cy w reklamie przez internet
Strona g艂贸wnaReklama w internecie
Poj臋cie reklama w Internecie obejmuje wszystkie rodzaje dzia艂a艅 marketingowych polegaj膮cych na dotarciu do potencjalnych klient贸w za po艣rednictwem Internetu. Mog膮 to by膰 mi臋dzy innymi komunikaty wy艣wietlane internautom przegl膮daj膮cym strony internetowe, oferty przesy艂ane za pomoc膮 poczty elektronicznej lub bardziej zaawansowane formy marketingu, takie jak prowadzenie bloga firmowego.

Kampanie Google Ads (dawniej Google Adwords)

Reklamowanie si臋 za pomoc膮 Google Ads to skorzystanie z oferty Google, czyli najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej na 艣wiecie. Oczywist膮 zalet膮 takiego rozwi膮zania jest ogromny mo偶liwy zasi臋g takiej reklamy obejmuj膮cy sam膮 wyszukiwark臋 oraz jej strony partnerskie. Zgodnie z zasadami skutecznej reklamy internetowej przed rozpocz臋ciem kampanii reklamowej okre艣la si臋 lokalizacj臋 jej odbiorc贸w, ich wiek i inne cechy demograficzne oraz typ urz膮dze艅, na jakich ma by膰 wy艣wietlana.

Reklama na Facebooku

Facebook Ads to z kolei oferta najpopularniejszego portalu spo艂eczno艣ciowego na 艣wiecie, kt贸ry tylko w Polsce ma 16 milion贸w aktywnych u偶ytkownik贸w. Opr贸cz ogromnej liczby potencjalnych klient贸w jest to ciekawe rozwi膮zanie ze wzgl臋du na mo偶liwo艣膰 rozwoju spo艂eczno艣ci skupionej wok贸艂 firmy. Facebook umo偶liwia bowiem reklamowanie nie tylko strony internetowej, ale r贸wnie偶 firmowego fanpage’a lub nawet poszczeg贸lnych post贸w. Reklamy wy艣wietlane za pomoc膮 Facebook Ads r贸wnie偶 mog膮 by膰 skierowane do konkretnego odbiorcy.

E-mail marketing

Marketing us艂ug i produkt贸w prowadzony za po艣rednictwem poczty elektronicznej jest jednym z najstarszych sposob贸w reklamy w Internecie. Jednak ci膮gle jest skuteczny i powszechnie u偶ywany. Jest to prosta i stosunkowo tania metoda. Najlepszym sposobem budowy bazy adres贸w e-mail jest danie osobom odwiedzaj膮cym stron臋 internetow膮 opcji subskrypcji newslettera. Dzi臋ki temu wiadomo艣ci b臋d膮 otrzymywa膰 tylko osoby nimi zainteresowane. Prze艂o偶y si臋 to na wysoki wsp贸艂czynnik konwersji, czyli procenta odbiorc贸w wiadomo艣ci, kt贸ry odwiedz膮 dan膮 witryn臋 lub zdecyduj膮 si臋 skorzysta膰 z otrzymanej oferty.

Content marketing

Content marketing to rodzaj marketingu mocno odr贸偶niaj膮cy si臋 od pozosta艂ych. Nie jest on prost膮 zach臋t膮 do kupna danego produktu lub us艂ugi, ale sposobem na budowanie d艂ugoterminowych relacji z klientami. Odbywa si臋 to za pomoc膮 publikowanych w internecie tre艣ci, na przyk艂ad na blogu firmowym lub w specjalnym dziale na stronie internetowej. Nie s膮 one reklamami, ale praktycznymi informacjami dotycz膮cymi danej bran偶y, kt贸re s膮 przydatne dla czytelnik贸w. W ten spos贸b firma buduje w艣r贸d potencjalnych klient贸w 艣wiadomo艣膰 marki i pozytywne skojarzenia z ni膮 zwi膮zane.

Marketing internetowy jest najszybciej rozwijaj膮c膮 si臋 form膮 reklamy. Jego najwi臋kszymi zaletami s膮: mo偶liwo艣膰 dotarcia do bardzo du偶ej liczby os贸b w kr贸tkim czasie i znacznie ni偶sze ceny ni偶 w przypadku tradycyjnych form reklamy. Dodatkowo tre艣ci mog膮 zosta膰 wy艣wietlone tylko klientom zainteresowanym dan膮 dziedzin膮. Dlatego coraz wi臋cej firm, tak偶e tych dzia艂aj膮cych w bardzo tradycyjnych bran偶ach dostrzega jego potencja艂 i uwzgl臋dnia go w swoich planach marketingowych.

 

Chcesz powierzy膰 nam sw贸j projekt?

Wy艣lij nam wiadomo艣膰e-mail聽lub zadzwo艅 do nas pod numer聽 +48 534 191 551